środa, 18 października 2017

Exclusive Cosmetics - Hydrożelowe płatki pod oczy - Ulga, ulga i jeszcze raz ulga.

Poznawanie produktów, które sprawiają dużą ulgę po ciężkim dniu pracy, jest dla mnie ogromną przyjemnością. Tym razem chciałam wam przedstawić hydrożelowe płatki pod oczy. Ja skusiłam się na intensywnie nawilżające z olejem arganowym. 


Co w ogóle wiemy o płatkach hydrożelowych od Exclusive Cosmetics ? Płatki maja zadbać o naszą cienką skórę pod oczami. Sama konstrukcja płatków to hydrożel bogato nasączony składnikami z aktywną formułą. Uwalnia się ona powoli do skóry, wnikając w głąb naskórka sprawiając, że okolice oczu są nawilżone a zmarszczki stają się mniej widoczne. Składniki aktywne przyśpieszają proces regeneracji skóry i walczą z procesami starzenia. 


Podstawowymi składnikami, płatków, które ja używałam są : Olej arganowy, Ekstrakt z mitochondrium drożdży, Wyciąg z różeńca górskiego.
Olej arganowy - bardzo bogaty w witaminę E. Jeden z najcenniejszych składników w kosmetologii i nie bez powodu zwany " płynnym złotem Maroka". Głęboko nawilża, poprawia elastyczność skóry oraz wygładza zmarszczki.
Ekstrakt z mitochondrium drożdży - zawiera witaminy z grupy B oraz zestaw koenzymów. Jest źródłem wszystkich aminokwasów, soli mineralnych oraz witamin.
Wyciąg z różeńca górskiego - jest źródłem witamin a  szczególnie bogaty jest w witaminę C. (Kocham witaminę C i jej właściwości w kosmetyce :D ) Wyciąg jest silnym antyoksydantem, który usuwa oznaki stresu i zmęczenia.
A o dokładnie tych płatkach i składzie przeczytamy na Exlusive Cosmetics : http://exclusivecosmetics.pl/product/hydrozelowe-platki-pod-oczy-z-olejem-arganowym/ . 


Płatki hydrożelowe są zamknięte w szczelnym opakowaniu. Otwieramy je dzięki ruchomemu kącikowi. Odginamy i ściągamy główną folię zabezpieczającą. Naszym oczom ukazują się delikatne i złociste płatki. 


Przejdźmy zatem do sprawdzenia działania i sposobu użytkowania. Tak na wstępie mały trik. Chcecie wzmocnić ich działanie i dać skórze pod oczami większą ulgę to proponuje schować na jakieś 20 min płatki do lodówki. Schłodzone dają jeszcze więcej przyjemności. Jak ich używać? Na oczywiście oczyszczoną i osuszoną skórę nakładamy płatki. Bardzo dobrze się przyczepiają i trzymają delikatnej skóry więc trzymając je przez 30 min możemy relaksować się w wannie, czytać książki czy jak jesteśmy zabiegani to wykonywać dowolną czynność domową. Wiecie ja osobiście lubię produkty, które umożliwiają mi wykonywanie innych czynności. Nic nie spada, nic się nie przesuwa a my zyskujemy dodatkowy czas. Po 30 min ściągamy płatki i resztki delikatnie wmasowujemy. 


Jak widać na zdjęciu, są one cienkie i delikatne, więc dobrze jest je nałożyć jednym ruchem. Momentalnie przyklejają się do skóry, a my czujemy przenikający i bardzo przyjemny chłód. Powiem wam, że zostałam miło zaskoczona. Dlaczego? Moje oczy, a skóra wokół nich jest bardzo wrażliwa. Przy tych płatkach, nie odczułam podrażnienia, nie było pieczenia, nie było zaczerwienień nawet o dziwo oczy mi nie łzawiły. Już dawno, ale to naprawdę dawno nie spotkałam produktu, który nie dość, że jest skuteczny to tak współgra z moją skórą pod oczami. 


Efekty? Zrelaksowana, odprężona i wyraźnie napięta skóra. Do tego co również mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło to zmniejszenie podpuchnięcia pod oczami i zmniejszenie cieni. Z pewnością na takie płatki skuszę się raz w tygodniu, by widzieć częściej takie efekty :) Posiadam również płatki hydrożelowe ze Złotem oraz płatki hydrożelowe z Kawiorem i nie mogę się doczekać ich użycia :) Więcej płatków znajdziecie tu : http://exclusivecosmetics.pl/twarz/ a jeżeli chcecie poczuć się jak nowo narodzone konkretnie z tym wariantem co ja używałam zapraszam na zakupy : https://sklep.switpharma.pl/pl/p/Hydrozelowe-platki-pod-oczy-z-olejem-arganowym/393. Więcej przyjemności znajdziecie tu : https://sklep.switpharma.pl










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz