wtorek, 29 listopada 2016

Eveline - Express Face Care 2w1 i 5w1.


Tym razem postanowiłam opisać produkty, które z przyjemnością będę zabierać na wyjazdy :) 

Eveline - Express Face Care 5w1.


To akurat mój faworyt, dlatego od niego zacznę. Zastosowanie : Mleczko do demakijażu, peeling wygładzający, maseczka przeciw trądzikowa, krem nawilżający. Przeznaczony jest do cery mieszanej i tłustej ( akurat zimowa pora roku sprawia, że skóra moja robi się potwornie tłusta :( ) Zawiera kwas sylicylowy oraz kompleks matujący zincidone. 
Skuteczność? Jak dla mnie rewelacja. Jeden produkt całkowicie spełniający moje potrzeby. Skóra stała się bardziej delikatna, zmatowiona i co ważne odzyskała kolor. Zapach produktu nie zachwyca, ale jego skuteczność całkowicie tak. A porównując ilość miejsca w walizce jednego a pięciu produktów... niezastąpiona. 

Eveline - Express Face Care 2w1 (różowy)


Zastosowanie: Oczyszczające, nawilżające i redukujące zaczerwienienia. Przeznaczony jest do skóry suchej i naczynkowej. ( Czyli całkowicie nie moja bajka. Jednak podarowałam produkt koleżance.) Zawiera kwas hialuronowy oraz olejek migdałowy silidine. 
Skuteczność: Skóra pozostała ładnie oczyszczona. Nawilżenie dość małe i zaszła potrzeba użycia dodatkowo kremu nawilżającego. Zaczerwieniania zmatowiały, ale nie na tyle by efekt był zachwycający. Zapach również dość denerwujący. Wręcz szorstki i mało delikatny. 

Eveline - Express Face Care 2w1 (niebieski)


Zastosowanie: Delikatne oczyszczenia i głębokie nawilżenie. Przeznaczony jest do skóry normalnej i wrażliwej. (Mogłam podpiąć pod siebie, ale inna koleżanka idealnie odpowiadała tym cechom) Zawiera algi laminaria, masło shea, kompleks witamin A, E, F. 
Skuteczność: Tu koleżanka poparła Eveline i stwierdziła: "oczyszczona i nawilżona skóra jak nigdy wcześniej". "Nie sądziłam, że jeden produkt może zdziałać tak wiele". Skóra na tyle była nawilżona, że nie było potrzeby używać innych produktów dodatkowych. Zapach? Najprzyjemniejszy z tych trzech produktów, jednak nie oszukujmy się fanką zapachu nie będę :)

Dodam jeszcze, że produkty są genialnie proste w obsłudze. Oprócz miejsca, zaoszczędzają dużo czasu. Kompleksowa pielęgnacja do mnie przemawia i z pewnością Express Face Care 5 w 1 zawsze znajdzie swoje miejsce na mojej półce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz