wtorek, 29 listopada 2016

Dove Silk Oil z Marokańskim Olejkiem Arganowym.

Zestaw Dove Silk Oil z Marokańskim Olejkiem Arganowym



Kostka myjąca - Dove Silk Oil z Marokańskim Olejkiem Arganowym.

Kostkę myjącą sprawdziłam głównie pod kątem oczyszczania skóry twarzy z makijażu. Powiem wam, że kiedy już oczyściłam oczy to efekt usuwania podkładów był bardzo szybki i przyjemny. Duży plus za to, że skóra została lekko nawilżona. A ogromny plus za to, że nie została podrażniona. Moja skóra strasznie nie lubi wacików itp. I wszystko by było fajnie, gdyby nie dzieci, które lubią wodę i mydła :). Dziwnym trafem kostka znalazła się w wannie, a osad który został po niej.... ciarki na plecach , więc urwę tutaj temat. 

Żel pod prysznic - Dove Silk Oil z Marokańskim Olejkiem Arganowym.


Moja skóra po użyciu tego produktu stała się bardziej miękka. Czy gładka? Ciężko powiedzieć, gdyż jej suchość ciężko jest powstrzymać. Efekt jakiś był, ale nie przekonałam się na tyle aby ten konkretny żel zadomowił u mnie na stałe. (Prędzej kolejny produkt będzie się u mnie pojawiał.)

Olejek do mycia ciała - Dove Silk Oil z Marokańskim Olejkiem Arganowym. 


Produkt bardzo delikatnie się pieni i idealnie zabezpiecza skórę przed uczuciem suchości. Dzięki temu możemy na jakiś czas pozbyć się kremów, balsamów, maseł czy czegokolwiek używamy do ciała. Poślizg, który zostaje na naszej skórze podczas mycia nadaje się do używania podczas golenia nóg. No, która z nas nie użyła czasem zamiennika? Takie zastosowanie osobiście stosuje bardzo często i ten produkt całkowicie się do tego nadaje. Po prysznicu jeszcze przez około 3,4 godziny czułam delikatność mojej skóry. ( Wierzcie mi przy suchej takie działanie jest bardzo pożądane). W kolejnych godzinach też wyczuć można było nawilżenie ale już nie tak mocna jak na początku. Olejek sprawdziłam też dolewając go do wanny do kąpieli. Skóra aksamitna, nawilżona i bardzo przyjemna w dotyku. Co bardzo mnie zaskoczyło pozytywnie? W wannie nie został tłusty osad, który tak często i tak bardzo doprowadza mnie do szału. Lubię produkty, które pomagają nam poczuć się pięknymi ale i jestem na tyle pedantyczna - czyścioszka, że momentalnie patrzę czy zostawiają jakieś ślady. Produkt całkowicie spełnił moje oczekiwania.

Podsumowując :) Cała seria Dove Silk Oil  Marokańskim Olejkiem Arganowym z pewnością wybija się ponad tradycyjne produkty z Dove. Jak dla mnie delikatnie ostry zapach, lekko słodki a zarazem jedwabisty doskonale wpasował się w mój rytm. W zależności od samopoczucia i nastroju wyczuwam w nim inne nuty zapachowe, co sprawia, że kąpiele, prysznice za każdym razem dają inna przyjemność. Widoczna poprawa kondycji mojej skóry nastąpiła po ok 2,3 tyg. Uważam to za krótki czas. Jednak do tej pory wspieram się terapią emolientową, gdyż w szczególności zima moja skóra wciąż woła o więcej. Seria Dove Silk Oil jest moim zdaniem przeznaczona dla kobiet, które chcą coś więcej wnieść w swoje życie. Dla kobiet, które nie lubią rutyny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz