czwartek, 1 grudnia 2016

Blend-a-med 3D White Luxe Perfection oraz whitening accelerator

Zestaw Blend-a-med 3D White Luxe Perfection oraz whitening accelerator.




Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection - pasta wybielająca.



Od niej zaczynamy cały etap wybielania zębów. Jej mikrogranulki za zadanie mają zredukować aż do 100% powierzchniowych przebarwień w 3 dni. Technologia Outlast utrzymuje się długo po szczotkowaniu uczucie świeżości. Formuła z dwutlenkiem krzemu usuwa przebarwienia, fluorek sodu wzmacnia zęby, aktywne polifosforany rozpuszczają przebarwienia i chronią zęby przed powstaniem nowych.



Co mówi nam producent?
" * Trzykrotnie lepiej zwalcza przebarwienia niż standardowa wersja Blend-A-Med 3D White Luxe.
  * Zapewnia długotrwałą warstwę ochronną przed nowymi przebarwieniami.
  * Działanie potwierdzone klinicznie: redukcja do 100% przebarwień powierzchniowych w zaledwie 3 dni.
 * Rozpuszczalne mikrogranulki delikatnie usuwają przebarwienia i pozostawiają uczucie dominującej świeżości." 

Blend-a-Med 3D White Luxe Whitening Accelerator - produkt przyśpieszający wybielanie.



Identycznie jak pasta wybielająca zapewnia długotrwałe uczucie świeżości oraz delikatnie oczyszczają zęby. Cząsteczki krzemu docierają w trudno dostępne miejsca dla szczoteczki i pozwalają na dokładniejsze wybielanie. Accelerator ma wspomagać pastę wybielającą, chronić przed powstawaniem nowych przebarwień oraz zapewnić ochronę szkliwa.



Co mówi nam producent?
" * Specjalistyczny produkt intensywnie wybielający, stosowany po szczotkowaniu z użyciem dowolnej pasty do zębów.
   * Przyśpiesza usuwanie przebarwień powierzchniowych nawet w miejscach niedostępnych dla szczoteczki.
   * Utrzymuje białe zęby na dłużej i chroni przed powstawaniem nowych przebarwień.
   * Zapewnia uczucie świeżości i odczuwalny efekt czyszczenia dzięki zawartym w zaawansowanej formule cząsteczkom polifosforanów (rozpuszczalne mikrogranulki).
   * Stosować po użyciu pasty do zębów." 

Produkty wzajemnie uzupełniają się. Whitening Accelerator używamy po paście wybielającej. Dwa produkty skuteczniejsze niż jeden. Tylko pytanie moje brzmi, czy nie będzie to szkodliwe dla zębów, gdy 4 razy dziennie potraktujemy je szczoteczką elektryczną i granulkami? Ponieważ sama też zapoznałam się z innymi opiniami postanowiłam zrobić jeszcze jeden test i coś sprawdzić. Test polegał na tym, że umyłam zęby zwykłą szczoteczką do zębów. Rożnica przy szczoteczkach ogromna. 



Podczas mycia zębów szczoteczką elektryczną nie czuć było mikrogranulek. Pasta nie pieniła się za mocno. Zęby były bardziej gładkie, lśniące i bielsze. Znowu przy myciu tradycyjną szczoteczką już tak fajnie nie było. Czułam chyba każdą mikrogranulkę. Tak jakby piasek mi szorował po zębach. Pasta również mocniej się pieniła. Uczucie tak szczerze jak dla mnie bardzo mało przyjemne. Efekt wyglądy zębów był identyczny jak w szczoteczce elektrycznej. Teraz też już wiem za co kocham moją szczoteczkę i wiem, że za nic jej nie wymienię. 

Ciekawi efektów działania pasty ? : 

   Przed użyciem :


Po 2 dniach używania :


Po 4 dniach:


Po 6 dniach: 


Po 8 dniach:


Mówcie co chcecie, ale moim zdaniem różnica jest ogromna! I to całkowicie wystarczy za jakikolwiek komentarz :D Polecam, nawet bardzo polecam :D 



1 komentarz:

  1. Widać widać :) Ja tez jestem zadowolona z testowania. Co prawda córa mi zdjęcie "przed" usunęła z komórki, ale najważniejsze, że mogę się znów swobodnie uśmiechać "po" :) Zapraszam do siebie :) https://biorepodlupe.blogspot.com/2016/12/snieznobiay-usmech-z-blend-med-3d-white.html

    OdpowiedzUsuń