wtorek, 29 listopada 2016

Volume Million Lashes Fatale - L'oreal Paris

Volume Milion Lashes Fatale



Ta mascara spełniła moje oczekiwania. Sprawdziła się doskonale, dając zabójczą objętość moim rzęsą. Ba a nawet więcej. Sprawiła, że moje rzęsy zostały idealnie rozdzielone. Moje spojrzenie stało się wyjątkowo uwodzicielskie. Co ze szczoteczką? Wyciągając szczoteczkę z opakowania zaskoczona zostałam idealnym rozłożeniem tuszu na niej. Dzięki temu aplikacja była szybka i niezmiernie łatwa. Aplikacja odpowiedniej dozy tuszu bez grudek, co idealnie odzwierciedla się na rzęsach. Trwałość? Spokojnie bez poprawek wytrzyma do 10 godzin ( przynajmniej u mnie). Oceniając produkt spokojnie dam mocną 9 na 10! Dlaczego w ten sposób oceniam punktowo? Gdyż wygląd moich rzęs jest dla mnie niezmiernie ważny. Wiadomo atuty musimy podkreślać i możemy to zrobić dzięki Volume Million Lashes Fatale.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz