środa, 12 kwietnia 2017

Loreal - Magic Retouch - potocznie spray na odrosty :>

Kolejny produkt, który wzięłam na tapetę to nowość od L'oreal Paris. Jest to Magic Retouch czyli potocznie zwany spray na odrosty. Kolor to ciemny brąz i tak jak myślałam będzie wpadał w czarny! I całe szczęście tak było gdyż włosy czarne miałam... miałam gdyż zaczęłam kombinować z kolorem - znowu. nie ma to jak doprowadzić włosy do stanu idealnego i postanowić je zacząć psuć :> 


Wróćmy jednak do omawianego produktu. Używa się go bardzo łatwo w teorii gdyż w praktyce już tak łatwo nie jest. Ma on cienką końcówkę, dzięki której produkt powinien rozprowadzać się równomiernie i dokładnie w miejscu w jakim tego potrzebujemy.


Efektem jest jednak to, że duża ilość produktu kumuluje się w jednym miejscu i bardzo mocno barwi nam skórę. Próbując odczyścić skórę zmywamy produkt z włosów. I tak w kółko. Największą walkę stoczyłam jednak z odrostami od strony czoła! Wyglądało to tak jakby ktoś mi pisakiem przejechał po głowie i oddzielił równe pasmo. Szczerze zawiodłam się gdyż od dawna szukałam czegoś tego typu. Do tej pory jako zamaskowanie odrostów stosowałam suchy szampon do ciemnych włosów i nie licząc tego, że przesuszał mi włosy i robił siano to pod względem koloru dawał rade znakomicie. 



Tutaj natomiast włosy były w stanie idealnym, nie wysuszały się nie przetłuszczały. Kolor nie brudził materiału jak wysechł (sprawdzałam) i utrzymywał się do kolejnego mycia. No pomysł genialny ile można na farbie zaoszczędzić :D A tak na poważnie to gdzieś moim zdaniem został popełniony błąd. Domyślam się gdzie! Moim zdaniem ta końcówka psuje całe produkt. Gdyby była normalna jak w suchych szamponach czy lakierach do włosów produkt nakładało by się szybciej, łatwiej i przede wszystkim na większych częściach co nie brudziło by tak skóry. Niestety w takiej formie produkt nie jest dla mnie, jeżeli ktoś pomyśli i zmieni formę nakładania to z chęcią sięgnę po niego ponownie, gdyż ma wszystkie pożądane przeze mnie cechy.

Ps. Jak ja nie lubią moich białych odrostów :( Wyglądają jak łyse paski... czemu urodziłam się blond o_O . L'oreal proszę zmieńcie końcówkę :*

   


1 komentarz:

  1. wooow ja to tam nie wiedziałam, że taki produkt istanieje :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń