poniedziałek, 13 listopada 2017

Jakie dobrocie dzisiaj? Preparat antycellulitowy - Exclusive Cosmetics.

Mija piąty tydzień od kiedy używam preparatu antycellulitowego od Exclusive Cosmetics. Mogę więc wam trochę już opowiedzieć. 


Preparat antycellulitowy ma za zadanie zmniejszyć widoczność cellulitu, wygładzić nierówności i wyrównać koloryt. Ponieważ ten problem pojawia się najczęściej w okolicach ud, pośladków oraz ramion to głównie do tych partii ciała jet produkt przeznaczony. Posiada on ekstrakt z zielonej herbaty, który wykazuje działanie lipoaktywne na komórki tłuszczowe. Zawiera on również silne przeciwutleniacze. Karnityna, która przyczynia się do spalania tkanki tłuszczowej. Ekstrakt z nasion guarany, który stosowany jest w skutecznych kuracjach odchudzających, ze względu na wysoką zawartość kofeiny. A także mocznik, który odpowiedzialny jest z nawilżenie. Idealny do skóry suchej i atopowej. 


Opakowanie zawiera tubę o pojemności 200ml. W tubie znajdziemy dość gęstą emulsję, która łatwo wchłania się w skórę. Nie lepi się, mocno nawilża i napina skórę. Ma delikatny i bardzo przyjemny zapach.


Jak używamy? Dwa razy dziennie (najlepiej rano i wieczorem), nakładamy w miejsca gdzie występuje cellulit. Masować ok 3 minut, aż do wchłonięcia preparatu. Jeżeli wykonamy mocniejszy masaż wspomożemy działanie preparatu. A jak już wspominałam, szybko się wchłania, nie zostawia tłustego osadu, więc o ubrania nie musimy się martwić. Ja osobiście jeszcze wieczorem stosuję mały trik. Oblewam podczas prysznica nogi i pośladki raz ciepłą raz zimną wodą, aby pobudzić krążenie a dopiero potem wmasowuję emulsję. Dobrze jest też wykonać wcześniej peeling, wtedy efekty są szybciej widoczne. 



Jak widać na zdjęciach, produkt nie spływa, więc precyzyjnie możemy go umieścić tam gdzie chcemy. Pierwsze efekty zaczęłam zauważać po około dwóch tygodniach stosowania. Moja skóra stała się bardziej napięta, wygładzona i jędrna. Cellulit widocznie zaczął się zmniejszać. Przyznam, że głównym celem było zwiększenie jędrności pośladków ale i zniwelowanie cellulitisu. Efekt jak na tą chwilę jest dla mnie zadowalający. Oprócz używania preparatu, włączyłam w moją walkę codzienne i regularne robienie przysiadów. Jak to emulsja może zmotywować do działania :) Więcej o produkcie dowiecie się tu : https://exclusivecosmetics.pl/product/preparat-antycellulitowy-200-ml-exclusive-cosmetics/ a jak chcecie zacząć walkę o swoje ciało to zapraszam tu : https://sklep.switpharma.pl/pl/p/PREPARAT-ANTYCELULITOWY/416. #MojeDomoweSpa #PieknaSkora i #Ja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz