środa, 22 marca 2017

Remington PROtect

Jeżeli myślałyście, że szczotka do włosów nie może być doskonała to... myliłyście się jak ja. 


Przedstawię wam dzisiaj szczotkę, po którą szczerze mówiąc sama bym nie sięgnęła. Dlaczego? Uważałam, że jej cena jest nieco za wysoka. Otóż byłam w dużym błędzie, ale o tym za chwilę. Zacznijmy od tego co to za produkt. Remington PROtect oferuje nam prostą szczotkę do suszenia i modelowania włosów. Jest ona nieco duża, więc przy krótkich włosach modelowanie jest trudniejsze. Przy włosach do ramion i dłuższych używanie jej jest przyjemne i łatwe. Dzięki gumowej rączce nie wyślizguje nam się z dłoni. Wykończona jest wokół głowicy ceramicznymi elementami. Co nam dają? Lekko się nagrzewają podczas suszenia i skracają jego czas. Ta kuleczka na końcu uchwytu to ostra końcówka do rozdzielania włosów. Wystarczy wyciągnąć. Ja osobiście używam jej też do oczyszczania szczotki z włosów i sprawdza się znakomicie. 


Jednak czy to wystarczy aby zapłacić za taką szczotkę? Nie. Dlatego istnieje coś jeszcze co przekonuje, że jest jej warta. W szybki sposób pomaga wyprostować włosy (modelowanie podczas suszenia). Dzięki temu moje włosy są odbite od nasady i nie muszę już poprawiać ich prostownicą. Szczotka jest wzbogacona w micro-odżywki dla zdrowszego wyglądu włosa. Dokładniej w keratynę, olejek arganowy i olejek macadamia.  Bajka? Nie. Okazało się to prawdą. Włosy są bardziej lśniące i nie ma odstających pojedynczych kosmyków. Czuć ogromną różnicę w dotyku włosa. Bardziej miękki i delikatny. Na sam koniec dodam, że nylonowe włosie zapobiega puszeniu się włosów. 



 Teraz, jeżeli ktoś mi powie : "Szczotka, to szczotka" będę miała 100% pewność, że jest w błędzie. Cieszę się, że ja z tego błędu zostałam wyprowadzona. Po odstawieniu prostownicy moje włosy odżyły. Jedna taka tylko mała uwaga. Kiedy zobaczycie jak włosy wam lśnią, nie chciejcie ich długo szczotkować bo zaczną wam się przetłuszczać :) Ile mi zajęło zanim domyśliłam się, że to od nadużywania szczotki to już nie zdradzę :) Teraz już wiem, że jest moją numer jeden. Na jak długo? Zobaczymy bo mam w planie zapolować na Remington PROtect - owalną szczotkę do włosów :D Trzymajcie się maniaczki włosowe :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz