czwartek, 30 marca 2017

Nowości od Revlon ! Revlon kiss balm!

Od kwietnia na rynek wchodzą Revlon Kiss Balm - SPF20. Udało mi się jedną trafić tuż przed premierą i natychmiast wam o niej donoszę. 


Kiss balm jest to seria pachnących balsamów do ust stworzona na bazie naturalnych olejków. Ich zadaniem jest nawilżanie i ochrona (SPF 20), dzięki czemu słońce latem nam nie groźne, a usta błyszczące będą kusić i to bardzo :) 


W moje ręce trafiła brzoskwinia ale wiadomo, że będą jeszcze truskawka, wiśnia, tropikalna (chyba kokos), owoce leśne, jabłko. Przyznać muszę, że brzoskwinia jest fantastyczna. Zostawia lekki kolor na ustach, ale bardzo bardzo naturalny. Usta nabierają połysku i są nawilżone. Zapach? Dosłownie pyszny. Zauważyłam przynajmniej u mnie jeden minus. Balsam nie jest trwały i aby to nawilżenie się utrzymywało muszę co jakiś czas smarować. Co jakiś czas znaczy u mnie bardzo często ;/ Idea fajna, produkt też, ale u mnie to nawilżenie słabe. Jak dorwiecie swoje to się pochwalcie :D Ja czekam aż pojawią się w drogeriach i tropikalna będzie moja. Miłego dnia dziewuszki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz