czwartek, 30 marca 2017

Pharmaceris H-Stimutone - coś dla naszego faceta ale i dla nas.

Pharmaceris H-Stimutone to szampon do włosów o podwójnym działaniu. Walczy z siwieniem i uaktywnia wzrost włosa. Jeżeli chodzi o mnie to akurat siwienie u męża mi nie przeszkadza, a wręcz jest na korzyść gdyż zawsze oczy świeciły mi się na widok tego koloru włosów ( i nie wiedzieć czemu od razu mi do głowy przyszedł George Clooney :) ) Uważam jednak, że to każdy ma się czuć dobrze ze sobą więc jak mąż chciał to i do testowania dostał. 

Testowanie odbyło się dzięki SuperPharm. Nie powiem bo i ja skorzystałam. Szampon jest również dla kobiet, a wizja zmniejszenia wypadania włosów okazała się kusząca. Szampon stosować powinniśmy codziennie, aczkolwiek istnieje jeszcze opcja trzech razy w tygodniu. Oczywiście wybraliśmy tą drugą. Produkt nie wykazuje działania jak farba do włosów a jedynie przywraca naturalny fizjologiczny kolor. O samym działaniu produktu można mówić wiele, jak i o jego składzie, lecz nie  będę wam tego przybliżać. Uważam, że najbardziej wiarygodne podstawowe informacje znajdziecie tu: Pharmaceris h - stimutone


I jak nasz szampon?
U męża efekt po miesiącu stosowania był obiecujący na dalsze stosowanie. Wydajny, pienił się przyjemną gęstą pianą, które nie spływała z głowy. Delikatny zapach, nie drażniący. Mąż zaczął zauważać różnicę w swoim kolorze włosów i co ważne,  stały się gęstsze. Stwierdził, że nie wraca do swoich poprzednich szamponów, bo ten mu trochę wysusza włosy i dzięki temu  nie przetłuszczają się jak wcześniej. Stały się bardziej sztywne, co ułatwia mu układanie ( no zamiast 5 sek robi to dwie:P ). Ważne dla mnie jest, że jest zadowolony i uzyskuje efekt jaki chciał. Nic dodać nic ująć :)
Teraz moja kolej :D Tu już nie będzie tak kolorowo bo jako kobieta wydaje mi się, że jestem bardziej wymagająca! Dlaczego? Bo efekty chciałabym aby nastały szybciej, było ich więcej i co ważne byłyby jeszcze takie jakich nie opisano. Jednak po kolei bo zaczynam się nakręcać i zbaczać z trasy. Siwych włosów nie miałam, oczywiście chyba, gdyż wiecznie je farbuje i do siwych nie dopuszczam :) Czy wypadały? Tak sezonowo a w szczególności teraz wiosną. Czy wypada ich mniej przy używaniu H-Stimutone? Tak i to dużo mniej. Jednak niestety moje włosy są trudne i strasznie się po nim plączą. Silna maska potrzebna by je rozczesać. Do tego u mnie zrobiły się bardziej suche. Osobiście poleciłabym mężczyzną, a kobietą tym które mają rzadsze włosy.




Na zdjęciu macie efekt u męża. Widać jeszcze siwe włosy, ale jest ich mniej i z przykrością muszę stwierdzić, że szampon działa... Ja chcę mojego siwaczka :( 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz