czwartek, 24 marca 2016

Mąż testuje - Head&Shoulders - ambasador Everydayme

Tu będziecie mieli opinię i damską i męską :) Już teraz oboje widzimy bardzo duże różnice pomiędzy działaniem szampony Head&Shoulders u mnie i u niego. Aż dziw mnie bierze jak zupełnie inaczej podchodzimy do sprawy. Spokojnie małżeństwo się nie rozpadnie... chyba :P Tak standardowo na wstępie:

Testowanie odbywa się na everydayme. I mąż dostał taki oto pakiet:


W jego skład wchodzą:
1. Jeden szampon przeciwłupieżowy Head&Shoulders Menthol (250ml)
2. Przewodnik projektu i książeczka "Badanie opinii"
3. 20 zestawów testowych: Sport Fresh 10ml + 2 paski testowe + kupon 20% zniżki)
4. 30 saszetek H&S Menthol 10ml.

Kilka informacji:


Formuła H&S leczy zarówno przyczyny jak i objawy łupieżu. Marka jest rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Dermatologiczne. Przy regularnym stosowaniu H&S Menthol ma za zadanie zapewnić ożywczą świeżość, łagodzić podrażnienia skóry głowy. Dokładnie usunąć pot, sebum i zanieczyszczenia gromadzące się w ciągu dnia na włosach i skórze głowy. 


Dzięki aktywnemu składnikowi ZPT ma dotrzeć tam, gdzie jest potrzebny aby skutecznie zwalczać główną przyczynę łupieżu. Więc co jest tą przyczyną? 
1. Grzyb - występuje ona naturalnie na skórze głowy (Malassezia globosa)
2. Łój - nim żywi się grzyb i wtedy powoduje podrażnienia 
3. Indywidualna wrażliwość - u niemal połowy ludzi występuje negatywna reakcja na kwas oleinowy. Ta właśnie wrażliwość stanowi przyczynę łupieżu. 


Czy wiecie, że:
- Ponad 50% ludzi na świecie ma łupież i jest to jedna z najczęstszych dolegliwości skóry głowy.
- U 69% ludzi pojawia się na pewnym etapie życia.
- 60% to liczba nastolatków, u których można zauważyć łuszczenie się skóry głowy. Łupież pojawia się u nich w okresie dojrzewania. 
- Szampony nawilżające nie wystarczą, by rozwiązać problem suchej skóry głowy.


Na podstawie danych Europanel dotyczących gospodarstw domowych, kwiecień 2014 a marzec 2015 wyszło, że Head & Shoulders to nr 1 wśród szamponów przeciwłupieżowych na świecie. 


Pamiętajmy aby nie mylić łupieżu z brakiem higieny :) Są to nie tylko białe płatki ale i niezdrowa skóra głowy.


Dodatkowo wrzucimy wam linka gdzie macie rodzaje szamponów Head & Shoulders oraz odżywki.

http://www.headandshoulders.pl/produkty/szampony-przeciwlupiezowe-i-odzywki-do-włosow-head-and-shoulders



Opinia :) 

Zacznijmy od moich wrażeń po stosowaniu H&S. Podeszłam do tego szamponu trochę sceptycznie. Jakim cudem produkt sklepowy może być lepszy od produktu specjalistycznego kupionego w aptece? I tu bardzo się zdziwiłam. Kiedy myłam głowę miałam wrażenie, że w niektórych miejscach ktoś mi przykłada lód do głowy. Denerwujące i bardzo dla mnie drażniące uczucie zimna. Myślałam, że dostałam jakiegoś uczulenia i marzyłam aby zmyć już ten szampon z głowy. Spłukałam porządnie i spojrzałam w lustro. W miejscach gdzie miałam największy problem z łupieżem skóra strasznie się błyszczała! Jak ja mam wyjść z domu z takimi lśniącymi kawałkami na głowie. Wysuszyłam głowę ciągle będąc przerażona co tam się działo i czy zaraz coś mi się nie stanie, włosy wypadną... no cokolwiek. Suszyłam głowę i namiętnie obserwowałam co się dzieje. Włosy jak były tak były, skóra tam gdzie przed użyciem szamponu była mocno podrażniona, czerwona i łuszcząca się stała się gładka ( niestety błyszcząca) ale całkowicie pozbawiona swędzenia i łupieżu. Bardzo miłe doświadczenie gdy łupież znika... ( po specjalistycznych szamponach był mniejszy ale nigdy nie zszedł w całości. Martwiłam się tylko, ponieważ bałam się tego uczucia na głowie gdy będę myła kolejny raz głowę (myje co drugi dzień). Doszłam do wniosku, że dam radę bo efekt bez łupieżu jest dla mnie ważniejszy. Gdy myłam kolejny raz czułam już tylko chłód, który okazał się przyjemny. Wniosek? Szampon jako przeciwłupieżowy spełnił u mnie rolę w 100%. Żeby nie było tak pięknie teraz napiszę wam co mnie strasznie zirytowało. Włosy mam za ramiona i bardzo gęsta konsystencja szampony dość ciężko rozprowadza się, zapach - jak dla mnie tragedia a najgorsze jest, że nie byłam w stanie ich potem rozczesać! Używam już tego szamponu ponad dwa tygodnie. Co mogę powiedzieć? Jestem szczęśliwa gdyż zapomniałam już co to łupież, skóra głowy jest w genialnym stanie a włosy wyglądają jak by zaczęły rosnąć. Głowę zaczęłam myć co trzeci dzień, gdyż przestały się przetłuszczać i są dłużej świeże (wyglądają super). Do zapachu się przyzwyczaiłam a i tłumic go zaczęłam używając dodatkowo innego szamponu i odżywki. Dlatego dla H&S mogę powiedzieć całkowite TAK pod warunkiem, że użyje go w połączeniu z innym szamponem i odżywką. Drogie specjalistyczne produkty jak Nizoral odeszły w kąt. I jeszcze ostatnia sprawa bo nie wiem czy to przypadek ale po specjalistycznych szamponach przeciwłupieżowych bardzo szybko schodziła mi farba przy skórze głowy. Wyglądało to tak jak bym po 2 myciach miała już odrosty ;/ Po H&S nie ma tego efektu i bardzo się z tego cieszę :D 
Co facet ma do powiedzenia w tej sprawie? Po pierwszym użyciu miał wrażenie jak by czuł wiatr we włosach. Lekki chłodek, który był dla niego bardzo przyjemny. Zachwycony był zapachem i stwierdził, że w końcu szampon dla facetów, który nie śmierdzi perfumami. Co najbardziej mnie rozbawiło? Gdy ja narzekałam, że włosy mi się plączą, on był dumny gdyż w życiu nie miał tak fajnej usztywnionej fryzury. Włosy pod suszarkę i koniec. Łupież ? Jak u mnie efekt genialny! Łupieżu brak :D Konsystencja.... ideał jak powiedział. Gęsty szampon, który nie spływa, szybko się pieni, idealnie rozkłada na całą głowę i szybko spłukuje. Mężczyźni jak widać mają zupełnie inne podejście jak kobiety. ( Sądzę, że to po prostu różnica w długościach włosów :) ) Co jeszcze warto wspomnieć, to fakt, że włosy też zaczął myć co trzeci dzień. Nie przetłuszczają się, są świeże i o wiele lepsze w dotyku. 
Oboje używaliśmy Head & Shoulders Menthol i oboje planujemy używać go dalej. Szczerze nawet nie sądziłam, że bycie wolnym od łupieżu może być takie przyjemne :) Rozpuszczone włosy i koniec martwienia się i patrzenia w lustro czy coś białego nie sypie się z głowy :) Pozdrawiamy 










1 komentarz:

  1. Lubię szampony H&S, moje włosy potrzebują mocnego oczyszczania i te produkty spisują sie znakomicie :-)

    OdpowiedzUsuń