sobota, 5 marca 2016

TRND - Ariel i Lenor - "Nieskazitelnie czyste i niezwyke świeże pranie".


Dostałam mały pakiecik do wypróbowania :) W zamian opiszę testowanie Teresy w tym projekcie i oczywiście co ja na ten temat sądzę. Na początku zobaczcie jaka paczka do niej doszła :


A ja dostałam: 



Zestaw od TRND posiada : 1 opakowanie kapsułek do prania Ariel 3 w 1 Mountain Spring a do tego 20 saszetek z trzema kapsułkami Ariel 3 w 1. Płyn do płukania Lenor Gold Orchid oraz 20 saszetek tego płynu. Dokumenty oraz 20 ulotek. 

Troszkę na temat produktów:

Kapsułki do prania Ariel 3 w 1:



Środek piorący w płynnej formie. Łączy trzy działania w jednym produkcie czyli pierze, nadaje tkaninom blask i usuwa plamy. Udoskonalona powłoka kapsułki, która zawiera detergent w płynnej formie, szybko rozpuszcza się w kontakcie z wodą. Uwalnia tym samym unikalne składniki i aktywuje moc technologii piorącej. Kapsułki zapewniają doskonałe rezultaty nawet przy trudnych zabrudzeniach. Nadają się do białych i kolorowych tkanin. A tak po ludzku to wkładamy kapsułkę na dno bębna pralki, wrzucamy pranie, włączamy pralkę a na koniec cieszymy się czystością naszych ubrań. Małe rady : Jak macie bardzo twardą wodę a do tego naprawdę silne zabrudzenie wrzućcie dwie kapsułki :) Nie bierzcie kapsułek mokrymi rękami bo woda rozpuszcza powłokę ! Nie używaj kapsułek do prania ręcznego i wstępnego oraz do prania tkanin delikatnych np. wełna, jedwab.
 Rodzaje kapsułek: 
1. Ta testowana - Ariel 3 w 1 Mountain Spring - do tkanin białych i kolorowych (działa nawet w 30 stopniach C)






2. Ariel 3 w 1 Color - sprawia, że kolory ubrań pozostają żywe i pełne blasku. Kapsułka nie zawiera substancji wybielających, chroni tkaniny przed wnikaniem brudu oraz zapobiega blaknięciu tkanin. 
3. Ariel 3 w 1 Touch of Lenor Fresh - nadają ubraniom zapach świeżości. Jest w nich zawarty środek z dodatkiem zapachu Lenora, skutecznie usuwa plamy i pozostawia długotrwałą świeżość tkanin. 


Tu mogłam dorzucić zdjęcie :) Dlaczego? Ponieważ używam ich od bardzo dawna i powiem wam szczerze, że jestem bardzo zadowolona. 


Superskoncentrowany płyn do płukania Lenor Gold Orchid:




Ubrania staną się miękkie i delikatne. Sprawia, że ubrania są świeże przez cały dzień dzięki innowacyjnej formule Freshlock, chociaż dozujesz mniej płynu niż wcześniej ( Jedno pranie - 25 ml płynu). Płyn neutralizuje ładunek elektrostatyczny ubrań podczas prania i dzięki temu są one wyjątkowo miękkie, sprawia, że mniej się elektryzują i zmniejsza zagniecenia.  Ciekawostka: Lenor Gold Orchid nasyca ubrania zapachem tak silnym jak 100 róż. 
Rodzaje płynów Lenor:
1. Linia sensitive - dla skóry wrażliwej i delikatnej świeżości.
a. Pure Care - Aromat białych kwiatów z pudrowymi nutami.
b. Almond Oil - Zapach brzoskwini i migdałów.
c. Cotton Flower - Kwiat bawełny i subtelne nuty jaśminu.
2. Linia classic - klasyczne kompozycje
a. Spring - odświeżająca mieszanka kwiatów wiosennych
b. Floral - ciepły kwiatowy zapach
c. Relaxed - relaksujące połączenie lawendy i rumianku
d. Tropipcal - zielone nuty zapachowe
e. Summer - ciepłe nuty słonecznych kwiatów
3. Linia premium - rozkosz dla zmysłów:
a. Gold Orchid - kompozycja wanilii i wykwintnych kwiatowych nut ( ją testujemy) 
b. Diamond & lotus flower - elegancka i intensywna mieszanka owocowo- kwiatowa.
c. Topaz & Magnolia - aromat delikatnej magnolii i pudrowej róży.
e. Exotic twist - aromat karmelu i ciepłego mleka.
f. Midnight rose - aromat róży, jabłka i soczystego melona.
g. Fresh Ocean - świeży, owocowo- kwiatowy zapach. 


Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa - 
Kapsułki: Przechowuj zawsze poza zasięgiem dzieci. Powodują poważne uszkodzenie oczu i działają drażniąco na skórę. Pamiętajmy aby szczelnie zamykać opakowania. 
Płyn: Może wpłynąć na palność tkanin dlatego tak ważne jest aby stosować go zgodnie z instrukcją. Nie używać na dziecięcej odzieży przeznaczonej do spania. Unikaj kontaktu z oczami. Przechowywać poza zasięgiem dzieci. Najlepiej zużyć w ciągu 12 miesięcy od daty podanej na opakowaniu. Zawsze mocno zamykać opakowanie. 


Opinia końcowa :) Wspólna z Teresą.

Zacznijmy od #Ariel 3in1 pods. Zapach - delikatny i typowy dla proszku do prania. Używało mi się kapsułek powiem szczerze rewelacyjnie. Wrzucałam kapsułkę do pralki, ładowałam na nią pranie i tyle. Nie walczyłam z miarką od proszku ani z wlewaniem odplamiacza ( a jest to dla mnie ważne bo gapa ze mnie i zawsze wlewając odplamiacz na pranie wypływał mi ze sterty prania na ręce). Po paru użyciach kapsułek doceniłam jak miło jest odpuścić sobie czyszczenie pojemników do wsypywania proszków. W sumie to tragicznie rozleniwiłam się :) Doszło nawet do tego, że jak mam wstawić pranie to wołam męża bo on nie ma już wymówek bo kapsułkę każdy wrzucić potrafi a markerem mu zaznaczyłam kropkę aby wiedział na co nastawić :) A jak cudownie moje plecy odpoczęły od dźwigania koszów z praniem. Ale dosyć o moim lenistwie :D Jak zadziałały kapsułki?
Pranie kolorowe - Dzięki temu, że kapsułka porządnie się rozpuściła całe pranie było odeprane. Nie zostały na nim białe smugi ( często mi się to kiedyś zdarzało przy proszku do prania, że nierównomiernie przenikał i czarne rzeczy wychodziły z pralki z białymi śladami). Plamy z codziennego użytkowania ubrań zeszły. Tkaniny dość miękkie i nie pozagniatane tak bardzo jak wcześniej (wcześniej używałam zmiękczacza do wody bo mam tragiczną, teraz mogę sobie to odpuścić.) Ubrania do tego ciągle zachowały swoje kolory co też jest dla mnie dużym plusem. Co mnie zdziwiło? Słuchajcie mam taką szarą koszulkę w której farbuje włosy. Jak ja to mówię koszulka farbowanka bo szkoda mi niszczyć innych ubrań. Dużo plam z niej zeszło, wiele dużo wyblakło. Doznałam szoku bo nie sądziłam, że cokolwiek jest w stanie ruszyć do włosów z ubrania.
Pranie białe - Tu kapsułki miały więcej do popisu. Syn był w szkole w białej koszuli (zdjęcia szkolne mieli) a potem pani zrobiła im zajęcia z plastyki - farbki! No brawo dla inteligencji! Nie tylko mój syn wrócił ze szkoły pomazany farbą. Ponieważ wcześniej dobrze wczytałam się w użytkowanie kapsułek byłam już pewna, że jedna nie wystarczy! Przynajmniej tak mi się wydawało bo od razu wrzuciłam dwie. Czy jedna by zadziałała? Nie wiem, ale na myśl, że ponownie miała bym wstawiać pranie i marnować wodę, prąd to wolałam nie ryzykować. Dwie kapsułki z moim praniem poradziły sobie cudownie. Piękne czerwone, niebieskie i zielone kropki i paski z koszuli syna zeszły. Moja biała podkoszulka już zapomniała co to podkład. Co mnie jeszcze dość zdziwiło? Ubrania "odzyskały biel", jeżeli można tak powiedzieć. Nie są takie jak przy zakupie ale gołym okiem widać różnicę. Do tego ślady po antyperspirancie ładnie uciekły :).
Fajnie, że kapsułki Ariel 3in1 można używać do obu rodzajów prania. Pamiętajcie tylko o jednym! Kapsułki strasznie rozleniwiają, a zaoszczędzone miejsce (opustoszałe po dwóch rodzajach proszków do prania i butlach z odplamiaczami) mąż z chęcią wam zagospodaruje na swoje bambetle.


#Lenor Perfumelle Gold Orchid - Zapach - przy wąchaniu z butelki bardzo ostry i jak dla nas drażniący. Całe szczęście po praniu jest o wiele delikatniejszy. Bardzo ładnie wnika w tkaniny i zgodzić się muszę, że zostaje długo na ubraniach. Sprawia, że są owiele świeższe. Co nam daje Lenor oprócz zapachu? Sprawdzoną rzeczywistą miękkość i mniej sztywne tkaniny. Skutkuje to łatwiejszym prasowaniem. Osobiście nie jestem fanką płynów do płukania bo zwiększają u moich dzieci tzw kichawicę a pranie ubrań osobno nie wchodzi w grę bo wtedy z pralni byśmy nie wychodzili. Jeżeli jednak używacie i lubicie płyny do płukania to polecę wam Lenora ze względu na wyjątkową miękkość ubrań. Terasa stwierdziła, że ona nie wyobraża sobie prania bez Lenora i nie ma przeciwwskazań aby go używać. Tylko pozazdrościć.

Para tych dwóch produktów znakomicie się łączy. Razem tworzą duet, który pomoże przebrnąć nam przez nasz "ukochany" obowiązek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz