wtorek, 8 marca 2016

NOMAK - produkty ekologiczne - www.nomak.pl

W trakcie testowania.


Przejdźmy do produktów ekologicznych. Tym razem zobaczymy jak działa i czy działa oraz jak wpływa na nas czerwony olej palmowy. Testować będę:

1. Czerwony olej palmowy



2. Kapsułki z czerwonym olejem palmowym



Na początku kilka ważnych informacji o bio czerwonym oleju palmowym:
- Produkt zawiera wysoką zawartość kompletnej witaminy E. Owoc czerwonej palm to jedyne na świecie źródło witaminy E w postaci tokotrienoli (63%) i tokoferoli (37%).
- Naturalny karoten ( prowitaminy A).
- Idealny jako dodatek do sosów, smażenia czy smarowania pieczywa.
- Można używać i też doskonale się sprawdza jako kosmetyk (silne działanie nawilżające). Uważać jednak trzeba aby nie pobrudzić ubrania, gdyż go potem nie wyczyścimy.
- Używamy również jako odżywkę do włosów ( mała ilość na włosy, robimy kompres i spłukujemy dużą ilością wody.

Co nam daje olej palmowy:
- Ochrona i poprawa wzroku.
- Wspiera pracę mięśni, mózgu i układu nerwowego. .
- Ochrona serca i układu krwionośnego oraz ochrona przed wolnymi rodnikami.
- Nadanie skórze zdrowego kolorytu. Zapewnia naszej skórze naturalni filtr UV.
- Opóźnia procesy starzenia się organizmu.
- Przyczynia się do uzyskania zdrowej opalenizny i pozwala zachować ją na dłużej.
- Zmniejsza prawdopodobieństwo zachorowania na raka płuc wśród palaczy.
- U dzieci wpływa na jakość pracy górnych dróg oddechowych.
- Wspomaga potencję i płodność zarówno u kobiet, jak i mężczyzn.

Co wiemy  produkcie:
- Posiada aktualne badania laboratoryjne.
- Posiada certyfikat rolnictwa ekologicznego.
- Posiada certyfikat Fair Trade "Fair for Life". (Gwarantuje on ochronę ludności pracującej przy uprawach, godną zapłatę za ich pracę, ochronę środowiska oraz zwierząt zapewniając jednocześnie najwyższą jakość produktu.
- Posiada zerowy indeks glikemiczny.

Co wiemy o firmie Nomak:
- Asortyment to najwyższej jakości produkty ekologiczne.
- Posiada w swojej ofercie oleje tłoczone na zimno, herbaty, soki owocowe, naturalne kosmetyki.
- W 2011 roku otrzymała medal podczas Ecofamily 2011 za bio olej kokosowy.
- Działają na rynku ponad 10 lat.
- Posiadają bardzo ważne certyfikaty (wymienione w co wiemy o produkcie).

Jak dla mnie najważniejsza część czyli opinia z testowania:
Czerwony olej palmowy. Wybaczcie ale nie byłam w stanie go przełknąć. Jak do kanapek całkowicie dla mnie odpada. Zapach jest dla mnie nie do zniesienia :( Kiedy zmieszałam go z olejem czosnkowym i nasmarowałam mieszanką filety z kurczaka, odstawiłam na 30 min aby troszkę się przegryzło zapach został całkowicie zniwelowany a usmażony filecik był pyszny! A do tego zdrowy :) Postanowiłam, że przetestuję go bardziej pod względem kosmetycznym. I tak na pierwszy ogień poszedł jako maseczka na zniszczone włosy. Wielkim zaskoczeniem było, że włosy po umyciu nabrały blasku! Mam nadzieję, że też go na zdjęciu widzicie! (Dodam, że włosy są jeszcze mokre). Długo spłukiwałam produkt (wiadomo to olej), ale warto ponieważ włosy zrobiły się bardzo delikatne w dotyku. Od bardzo dawna nie czułam ich miękkości i do tej pory nawet najsilniejsza maska nie była w stanie sprawić aby były takie przyjemne w dotyku a zarazem nie przetłuszczone. (Pamiętajcie tylko aby użyć małej ilości).


Muszę przyznać, że firma Nomak ma całkowitą rację. Błagam uważajcie na swoje ubrania ;/ Postanowiłam zrobić maseczkę na twarz i dekolt. Zblendowałam zielonego ogórka i zmieszałam z produktem. Co uzyskałam? Poplamioną bluzkę, której nie byłam w stanie doczyścić. No niech ktoś mądry znajdzie mi środek, który usunie plamę :) A oprócz zabrudzenia ubrania uzyskałam czystą i promienną twarz. Całe szczęście zapach został zniwelowany przez ogórka :). Więc drogie panie jak potrzebujecie szybkiej i sprawdzonej maseczki polecam. W szczególności, że skóra fantastycznie została nawilżona :) Ponieważ uwielbiam kombinować a z doświadczenia wiem, że oleje są doskonałe w kosmetykach to doradzę jeszcze: Fusy ze świeżo mielonej kawy, zmieszane z odrobiną czerwonego oleju palmowego są idealnym peelingiem. Nasza skóra zostaje dokładnie oczyszczone poprzez fusy i nawilżona poprzez olej :) Cudo w szczególności, że zbliża się lato. Niech nasze nóżki odżyją po zimie. I jeszcze jeden mały przepis na domowe spa. Cukier + troszkę miodu + czerwony olej palmowy a nasze pięty będą gładkie jak nigdy przedtem. 


Kapsułki z czerwonym olejem palmowym. Smak? Smaku brak co jak dla mnie jest genialne przy połykaniu kapsułek. Dodam, że nie są duże więc tu też problemu nie było. Stosowanie - 3 kapsułki na dobę. Trochę ciężko jak dla mnie bo zawsze o jakiejś dawce zapomnę a jak telefon mi pika "weź pigułkę" to akurat okazuje się, że zostawiłam je w domu. No cóż moje gapiostwo :) Efekty? Ciężko powiedzieć ponieważ sądzę, że bardziej byłyby widoczne po stosowaniu minimun 2 miesięcy. Tak naprwdę dużo okaże się latem podczas opalania. Wierze jednak, że są skuteczne, ponieważ wiem jakie korzyści są z karotenu :) Jedno co mogę na pewno wam powiedzieć to jest fakt, że również można je używać do tworzenia własnych kosmetyków :) Wystarczy przeciąć kapsułkę i czysty czerwony olej mamy w formie płynnej :)

Pozdrawiam was serdecznie :)

Ps. Proszę nie mylić oleju palmowego z czerwonym olejem palmowym - Tylko nierafinoway czerwony olej palmowy, który jest produkowany z owocu palmy ma w sobie witaminy, o których pisałam wcześniej!


http://nomak.pl/product/151/kapsulki-z-czerwonym-olejem-palmowym--bio-olej-30-ml-gratis.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz