poniedziałek, 27 lutego 2017

Eveline Cosmetics - Ultranawilżający Peeling do ciała - Wanilia


Przypadkowo natrafiłam na stronę Face&Look, w dniu testów. Co zabawne można było brać udział wymieniając punkty zdobyte na portalu. Zarejestrowałam się i byłam pewna, że nie mam szans więc dokładnie zaczęłam oglądać portal. Wypełniłam dostępne ankiety, weszłam w zakładkę testów i  kliknęłam. Wszystko mi się zablokowało więc wyłączyłam stronę. Zdziwienie mnie ogarnęło gdy potem zobaczyłam swoje nazwisko pośród osób testujących. Fart? Szczęście początkującego? Nie będę nawet wnikać, ale radość była ogromna. I tak dotarła do mnie bardzo ładna paczka z Waniliowym ultranawiżajacym peelingiem do ciała :)




Eveline Cosmetics - Spa Professional ma za zadanie nawilżyć naszą skórę aż do pięciu warstw. Brzmi ciekawie prawda? Elastyczna skóra tylko zachęca by sięgnąć po produkt. A jak jest w rzeczywistości? Zacznę od tego co ujęło mnie najbardziej - czyli zapach. Bardzo mocny, skoncentrowany zapach Waniliowy dosłownie wszedł w moją skórę. Z każdym ruchem okrężnym sprawiał, że jedyne na co miałam ochotę to zanurzyć się w wodzie i marzyć. Bardzo, ale to bardzo moje zmysły zostały poruszone. Jednak nie o zapach chodzi a o skuteczność. Przyznam, że nawilżył skórę. Przyznam, że stała się bardziej sprężysta. Przyznam, że moje pośladki stały się bardziej naprężone (no poważnie). Lecz minus był taki, że w moim największym problemie wrastających włosków pozytywnego rezultatu nie znalazłam. Dlatego tu krótko dodam, że jeżeli zależy wam na dogłębnym nawilżeniu oraz chcecie przestać martwić się o suche ślady na skórze to polecam :)

Ps. Uwielbiam nim rano pielęgnować dłonie. Są delikatniejsze, a mrozy im nie straszne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz