środa, 22 lutego 2017

L'oreal Paris - Podkład - True Match 1.N Ivory #mójTrueMatch


                                            L'oreal True Match - Super-Blendabel Foundation
                                                                          1.N Ivory



Tak między nami to bardzo ciężko mi napisać konkretnie o podkładzie L'oreal Paris - True Match. Już wam tłumaczę dlaczego. Zdobył on u mnie naprawdę ogrom pozytywów, jednak jedna cecha kompletnie go wykluczyła abym mogła go używać. Jestem nieco rozżalona z tego powodu i dlatego mam mieszane uczucia. 


Podkład wytrzymał u mnie prawie cały dzień. Nałożony ok 6 rano ( tak wstaję do pracy) ładnie wyglądał jeszcze o 17. Nie ścierał się, nie zważył i co miło mnie zaskoczyło o dziwo nie błyszczał się. Pokochać go mogłabym za to iż ładnie wtopił się w moje paskudnie nadmiernie rozszerzone pory. Nie wyglądały na dwa razy większe więc to było dla mnie dość istotne. Łatwo się rozprowadzał zarówno gąbeczką jak i pędzlem. Fajnie przykrył moje zaczerwieniania. I tak naprawdę to jeden z lepszych podkładów z jakimi miałam styczność. I tu właśnie pojawi się ALE, ale które dyskwalifikuje go - a szkoda. 

Podkład chwilę po nałożeniu zmienia kolor. I tak z idealnie dopasowanego u mnie staje się bardziej pomarańczowy. Oczywiście L'oreal nie ma wpływu na moją złośliwie jasną cerę do której od paru lat pasuje tylko jeden podkład, ale naprawdę nie wiem czemu zrobiło mi to przykrość. Może za dużo zalet znalazłam i jestem zła, że używać go nie mogę. By nie było, że inny czynnik może mieć na to wpływ to dodam, że używałam go :
- na cztery różne bazy
- na 4 różne kremy
- na tylko oczyszczoną skórę
Niestety za każdym razem efekt był taki sam. 


By kończyć powoli dodam jeszcze, że i tak go używam, ale nie na całą twarz. Mam dużą manię łączenia różnych podkładów by uzyskać jak najmniej sztuczny efekt i twarz nie wyglądała jednolicie. (Taki mały myk od charakteryzatorki). L'oreal True Match używam na miejsca gdzie twarz powinna być nieco ciemniejsza. Ładnie łączy się z moim podstawowym podkładem. Jeżeli zmienione lekko odcień wkomponuje się w waszą twarz to mogę polecić :) Pozdrawiam 

Ps. Podkład ten dostępny jest w 9 odcieniach. Więcej znajdziecie na :
https://true-match.lorealparis.pl





2 komentarze:

  1. Ja ostatnio otrzymałam na wizaż do testowania ale jeszcze nie testowałam, bo paczuszka w Polsce jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ten sam odcień to błyszczyk będziesz miała taki sam jak ja :) Ogólnie Wizaż dobre te akcje robi :)

      Usuń