sobota, 8 lipca 2017

Avon - Red Supreme - matowa pomadka

Dzięki Wizaż miałam okazję zapoznać się z nową matową pomadką o kolorze Red Supreme.


Jak wiecie mam małe odchylenie jeżeli chodzi o produktu do ust. Posiadam ich wiele i na pewno jeszcze wiele będzie w mojej kolekcji. Oczywiście 99% to kolory w czerwienie wpadające. Jedni kochają buty, inni torebki a ja ubóstwiam produktu do ust. Tym razem na tapetę wzięłam Avon True matową pomadkę, która świetnie spełniła  moje oczekiwania. Jest bardzo łatwa w aplikacji, dzięki aksamitnej konsystencji. Tworzy na ustach piękny mat zostawiając intensywny i olśniewający kolor, który znakomicie kryje. 


Ponieważ dbam o moje usta zawsze zależy mi by produkt nie wysuszał moich ust. I tu nie mam kompletnie nic do zarzucenia. Ukrywać też nie będę, że zostałam tym faktem pozytywnie zaskoczona, gdyż wielokrotnie po matowych pomadkach musiałam mocno regenerować usta. Tu tego nie zaznałam i cieszyłam się z każdego użycia produktu. Usta zostawały nawilżone a sama pomadka długo się na nich utrzymywała, czyli trwałość na plus. 


Często też zwracam uwagę na opakowania. Nie tylko dlatego, że ładnie wyglądają ale przy wykonywaniu makijażu szybciej mi odszukać produkt, który chcę użyć. Tu opakowanie klasyczne czarne, jednak zmatowione. Srebrny design marki podkreśla jej klasę. Wbrew pozorom w tej klasyce widać elegancję, szyk i wierzcie mi zwraca na siebie ogromną uwagę. 


Na zdjęciu powyżej jest najbardziej odzwierciedlony kolor. Ciężko jest mi złapać pomadki matowe, gdyż dopiero na ustach nabierają koloru i matu ale tu udało mi się w 99%. Dlatego jeżeli kolor wam się podoba, kochacie swoje usta, chcecie je podkreślić i nimi uwodzić to polecam. Trwała, niezawodna ale i bardzo elegancka pomadka, która powinna znaleźć się w kosmetyczce każdej pewnej siebie kobiety. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz