środa, 5 lipca 2017

Be Ceuticals L.AA. 5% - Perfect eyes

W moim domu zawitał kwas askorbinowy (witamina C) z witaminą E czyli idealne spojrzenie od Be Ceuticals L.AA. 5%. Trochę tajemniczo brzmi, ale za chwilę wszystko będzie jasne.


Perfect eyes ma za zadanie zapewnić maksymalną dzienną ochronę przed wolnymi rodnikami. Czyli przed przedwczesnymi oznakami starzenia się, zmarszczkami i przebarwieniami wokół oczu. Dzięki niemu skóra jest bardziej promienna i uzyskujemy bardziej wyrazisty kontur oczu. 


W jego skład wchodzi witamina B5 oraz E, a także 5% kwasu askorbinowego oraz 20% gliceryny. Stosujemy go przed nałożeniem makijażu i filtra słonecznego. . Nakładamy od dwóch do czterech kropli, na dokładnie oczyszczoną okolicę oczu. Produkt delikatnie wmasowujemy. Spotkać możemy się z lekkim mrowieniem, które przy kolejnych zabiegach będzie zanikało. Ja tego odczucia nie miałam. 


Co ja mogę powiedzieć o produkcie? Otóż stał się u mnie podstawowym zabiegiem porannym. Już po paru zastosowaniach widziałam różnicę w okolicach oczu. Czasami zastanawiam się jak tak dobre produkty gdzieś się chowają i mało się o nich mówi. Na tą chwilę aż sama jestem zdziwiona, gdzie podziały się moje worki pod oczami. Skóra jest bardziej napięta, świetlista a ja jak patrzę na zdjęcia zrobione parę miesięcy wcześniej to aż nie wierzę, że taka zmiana zaszła. Niby tylko okolice wokół oczu a teraz wyglądam o wiele młodziej. Makijaż wygląda o wiele lepiej a ja czuję się ze swoją cerą pod oczami jak milion dolarów. Produkt sprawdzony i godny polecenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz