poniedziałek, 31 lipca 2017

Evree - Magic Rose


Tym razem na tapetę wzięłam Evree Różany żel do mycia twarzy - Magic Rose. Jest to produkt przeznaczony do wszystkich typów cery a w szczególności do cery mieszanej. Posiada w sobie ekstrakt z róży damasceńskiej, dzięki której działa łagodząco, nawilżająco i zwalcza wolne rodniki. Oprócz tego odpowiada ten ekstrakt za wzmocnienie naczynek. W składzie znajdziemy również Pentavitin, który wiążę wodę w naskórku i zapewnia odpowiedni poziom wygładzenia i nawilżenia. Za regulacje wydzielania sebum, nawilżenie i oczyszczenie odpowiada również fitokompleks normalizujący czyli fiołek trójbarwny, malwa i łopian. 


Żel ma kolor bezbarwny o intensywnym różanym zapachu. Mi to odpowiada i to nawet bardzo. Dość gęsta konsystencja doskonale rozprowadza się na skórze i podczas mycia aż czuć ja wchodzi w głąb niej. Doskonale oczyszcza skórę i zostawia ją odświeżoną. Co mi się szalenie spodobało to wygląd mojej skóry po myciu i jej wygląd. Po ciężkim dniu gdy już zmyję makijaż i umyję twarz Magic Rose to czuję spore odprężenie na twarzy. Tak jakbym zdjęła jakąś maskę, a dodatkowo zapach róży działa odprężająco na moje zmysły. Gdy czasami się zdarzy, że np. podkład podrażni mi skórę.. niestety przy testowaniu produktów, różnych rzeczy można się spodziewać, to żel delikatnie koi podrażnienie. 


Jak stosujemy produkt? Rozprowadzamy na wilgotnej skórze i chwilę masujemy. Dzięki temu skóra jest dogłębnie oczyszczona, a dodatkowo masaż pobudza krążenie i pozwala wniknąć składnikom aktywnym. Na koniec spłukujemy wodą. 


Wiecie, że regularne oczyszczenie twarzy, czyli rano i wieczorem żelem Magic Rose skóra staje się nawilżona i lekko zmatowiona. A najlepsze jest to, że stopniowo pozbędziemy się zaczerwienień, podrażnień i zaskórników :) Też lubicie Evree tak samo jak ja?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz