czwartek, 18 lutego 2016

Dove :) Kostki myjące.

Kolejna wygrana nie ominie testowania. Dove - kostki myjące marki Unilever. Ponieważ jest to aż pięć kostek myjących to opinie będę umieszczać po każdym testowaniu :) Na razie co mogę to powiem, ale najpierw wrzucę zdjęcie.


Tak wygląda zestawik jaki dostarczył kurier :) W jego skład wchodzą : 
1. Go fresh, fresh touch - 1/4 kremu nawilżającego, wyciąg z ogórka i ekstrakt z zielonej herbaty. Właściwości pielęgnujące, nawilżające i odświeżające. (Zielona etykieta)
2. Gentle Exfoliating - 1/4 kremu nawilżającego, drobinki złuszczające. Właściwości pielęgnujące, nawilżające, regeneracyjne oraz złuszczające. (Niebieska etykieta).
3. Purely pampering, coconut milk. - 1/4 kremu nawilżającego, ekstrakt z kokosa, lipidy. Właściwości oczyszczające, nawilżające. Pozostawia miękką skórę. (Różowa etykieta).


Ponieważ mydełko jest już na wykończeniu to mogę o nim coś napisać. Zapach bardzo delikatny i niedrażniący. Po umyciu na skórze uczucie jakby coś na niej było. Ciężko mi opisać czy to uczucie przyjemne czy nie. Całkowicie nie jestem do takiego przyzwyczajona. Mąż twierdzi, że to tak jakby dłonie zostały nawilżone kremem. Dokładnie taki sam efekt. Co mi się spodobało? Zapach utrzymuje się na dłoniach badzo długo. Zauważyłam, że dłonie mniej się pocą tak jakby zostawała na nich jakaś bariera. Skóra zostaje nawilżona i odżywiona. Zniknął u starszego syna problem z bardzo suchymi skórkami. Może jednak mydło w kostce nie jest takie złe? Co mnie drażniło: To już nie jest tak mocno związane z Dove, ale ślady pozostające z mydła w zlewie, na mydelniczce (chociaż pamiętam, że jak bywam u znajomych to ich mydelnicznki były w owiele gorszym stanie). Jestem miłośniczką czystości i doprowadzało mnie to do szału. 
Samą kostkę myjącą, jej funkcję spokojnie mogę ocenić na 9 w 10 stopniowej skali. 

4. Beauty cream bar - 1/4 kremu nawilżającego. Właściwości nawilżające, oczyszczające. ( Granatowa etykieta).
5. Purely pampering, shea butter - 1/4 kremu nawilżającego, masło shea. Właściwości wygładzające, nawilżające, pielęgnujące, oczyszczające. ( Brązowa etykieta) 

Ogromny plus dla kostki myjącej za to, że: Moje dzieci nie miały styczności z kostkami myjącymi. Nauczone i przyzwyczajone do mydeł w płynie. Od kiedy rozpakowaliśmy pierwszą kostkę Dove moje chłopaki ciągle myją ręcę. Mają fantastyczną zabawę :) Super bo teraz nie muszę powtarzać idź umyj ręce :D (Tylko jak potem wchodzę do łazienki i nawet na lustrze widzę ludki mydłem namalowane to..... ) 

Na razie to informacje wstępne :) Więcej dojdzie podczas testowania :) Zapraszam wkrótce do czytania poszczególnych recenzji każdej kostki myjącej. Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. wow gratuluje wygranej :) Lubię kosmetyki do pielęgnacji z dove :)

    OdpowiedzUsuń