wtorek, 16 lutego 2016

belVita #dlaMistrzowPoranka :) uzupełniane

Streetcom :)
 https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/16159e515f9c9c32e42ac94846903482

Strona, na której testujemy produkty i piszemy opinie. Całkowicie darmowa :) 

Moje testowanie na streetcom: belVita #dlaMistrzówPoranka 



Smaki : owoce leśne, kakaowe, musli z owocami, zboża + mleko, orzechy +miód. Dlaczego warto rozpocząć dzień z belVita? Ponieważ wypiekana jest z co najmniej 5 rodzajów zbóż. Jest źródłem witamin, minerałów i błonnika. Produkowana jest bez konserwantów i sztucznych barwników! Coś dodam : Pyszna w połączeniu z jogurtem, mlekiem czy kawą Emotikon smile Szybkie i niezawodne śniadanie dla całej rodziny Emotikon smile



Moje śniadanko :) BelVita miodowo-orzechowa i pyszne cappuccino :D Świetna sprawa, szczególnie że czas goni :) Jak z energią? Mimo zaspania do pracy wyjątkowo szybko się rozbudziłam, energie miałam przez około 3 godziny :) Nawet nie piłam kawy w pracy :) Co mi się wcześniej nie zdarzało :) Pierwsze co tą włączałam czajnik. Mimo narzekać jakie słyszałam, że belVita nie jest pożywna ja w zupełności się z tym zgodzić nie mogę! Dlaczego? Owszem jeżeli zjemy same ciastka, to głód czujemy jednak uzupełniając posiłek ciepłym napojem czy jogurtem sytość czujemy :) Pozdrawiam 
Moje śniadanko dzisiejszego dnia :) 

Moje poprzednie śniadanko :) 

Czy wiecie, że : BelVita #dlaMistrzówPoranka zaprasza :) : http://www.belvita.pl/ - świetnie pomysły na śniadanie możecie tam znaleźć. Przykład ze strony, którą podałam:

"
"

Dodam jeszcze parę opinii znajomych co mieli okazje testować razem ze mną: 
" Idealnie kruche, wyśmienite." - Marta
"Same w sobie suche ale z kawą to cudo" - Maciek
"Jako kruszonka do ciasta są idealne" - Teresa
"Nie mają sobie równych" - Arek
" Nie przejadam się, a jestem syty przez długi czas" - Grzesiek





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz