środa, 17 lutego 2016

#momentzmonte - Monte z dodatkami :) - wpis pełny.

Ruszyła pełną parą kampania Monte z dodatkami. Dziękuje TRND za możliwość wzięcia udziału w testowaniu.

To jest zestaw jogurtów do przetestowania.
W jego skład wchodzi osiem smaków: ( Deser Monte : połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych).

1. Zott Monte CHOCO FLAKES - Deser Monte z dodatkiem chrupiących płatków kukurydzianych pokrytych czekoladą.



2. Zott Monte WAFFLE STICKS - Klasyczny deser Monte z dodatkiem kruchych wafelków pokrytych 
czekoladą.




3. Zott Monte CACAO COOKIES - Deser Monte z dodatkiem malutkich czekoladowych biszkoptów. 




4. Zott Monte CHOCO BALLS - Klasyczny deser Monte z dodatkiem czekoladowych kuleczek.






5. Zott Monte CAPPUCCINO BALLS - Deser Monte z dodatkiem kuleczek o smaku cappuccino. 





6. Zott Monte CRUNCHY - Klasyczny deser Monte z dodatkiem niesamowicie chrupiących płatków. 







7. Zott Monte COOKIES - Deser Monte z dodatkiem maślanych ciasteczek. 






8. Zott Monte CHERRY - Klasyczny deser Monte z dodatkiem niepowtarzalnego owocowego smaku. 



Dodam, że produkty Monte z dodatkami należy przechowywać w temperaturze +stopnie C do +8 stopni C. Osiem wariantów pysznego Monte, oznacza, że w każdej chwili znajdziesz Monte z dodatkami idealnie dla Ciebie! Jest to deser, który ucieszy każdego łasucha! 
Deserki Monte z dodatkami dostarczają wapnia i białka i dobrze jest je podawać i traktować jako deserek a nie posiłek. Deserki Monte są niedozwolone dla dzieci z alergią na białko mleka krowiego, orzechy, kakao.



I jeszcze jedno zdjęcie :) Tylko tym razem MÓJ #momentzmonte . Dobra książka mojego ukochanego autora Paulo Coelho i niebiańskie połączenie Monte Cappuccino Balls :D 


Moja opinia końcowa: Przy tylu smakach każdy jest w stanie odszukać coś dla siebie. Mi osobiście najmniej smakował deser z dodatkiem Cherry. Dlaczego? Nie jestem fanką rzeczy bardzo słodkich :) Znam jednak osoby, które twierdziły, że akurat to połączenie smakuje im najbardziej. Mój całkowity i niezaprzeczalny faworyt do Crunchy! (Mąż się śmieje, że uzależniłam się od niego) Dlaczego? Uwielbiam wszystko co chrupie. Smak dodatku dodaje klasycznemu deserkowi Monte polotu. Zmienia go delikatnie, więc nie zabija jego smaku. Przyznać się muszę, że zaraz za nim moje serce skradło Cappuccino Balls i to właśnie ten deser jest dla mnie najlepszy gdy mam chwilę tylko dla siebie - :) Jestem całkowicie na tak jeżeli chodzi o te deserki. Słyszałam wiele opinii, że mają za dużo cukru itp. , może ale jesteśmy ludźmi i nic co ludzkie nie powinno być nam obce. Wiadomo co za dużo to nie zdrowo ale chwila wytchnienia od codzienności, bieganiny i hałasu przyda się każdemu :) A co z dziećmi? Nie zabraniajmy im wszystkiego, niech i one w tym zwariowanym świecie znajdą ukojenie, niech wiedzą same co im smakuje a co nie. Jedynie co pomóżmy im aby poznały świat słodkości, ale umiały go dozować :) Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię wersję z Cappuccino... Obłędny smak zadowala w pełni moje kubki smakowe ;)
    Dzieci jednak wolą zjeść osobno dodatek, najlepiej czekoladowy :P a potem delektują się tradycyjnym smakiem Monte :) A to dlatego, że nawet dżem czy jogurt owocowy nie mógł mieć kawałków w środku bo już był niejadalny ;)
    Mąż natomiast lubi smak, za którym ja nie przepadam więc jest cały dla niego - jest to Monte Cherry :)
    A Ty? Który smak wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas jest duże zróżnicowanie :) Starszego syna nr 1 jest Cookies, młodszego Cacao Flakes :) Ja uwielbiam Crunchy a mąż Cappuccino :) Każdy z nas odnalazł coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam okazję również smakowania testowania deserków Monte z dodatkami.
    Rodzina jak i znajomi sa zachwyceni deserkami Monte z dodatkami. Dodatkowo jest tyle wariantów smakowych, że można wybierać w smakach i każdego dnia zajadać sie innym. Monte zadbało o to by, każdy mógł znaleźć TEN ideał dla siebie. Taki deserek sprawdzi się swietnie jako przekąska lub podwieczore nie tylko dla tych najmłodszych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Deser mleczny Monte z dodatkami to doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Jest idealnym źródłem energii zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Deserki Monte z dodatkami są godne polecenia ze względu na jakość oraz dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Także miałam okazję testować desery Monte z dodatkami. Moim niezaprzeczalnym faworytem jest Monte Cherry!

    OdpowiedzUsuń