czwartek, 18 lutego 2016

Gdy coś wydaje nam się inne :) - Big Star

Dzięki konkursowi Big Star udało mi się wygrać ich Torbę. Przyznam, że byłam zachwycona. Już plany co do niej poczyniłam i z niecierpliwością czekałam aż dojdzie. Kiedy nadszedł ten ważny moment i ruszyłam odebrać nagrodę byłam cała w skowronkach :) Jakież było moje zdziwienie gdy Torba okazała się dwa razy większa niż myślałam :D Ojjjj uśmiałam się i to nieźle. Wrzucę wam zdjęcie poglądowe :



 Tak właśnie. Może komuś pasuje ten rozmiar ale ja wyglądam z tą torbą tak :

 


Moje całe plany przepadły. Ponieważ Torba jest fajnie wykonana szkoda by mi było ją rzucić w kąt. Zaczęło się wielkie główkowanie co mogę z nią zrobić. Na początku pomyślałam, że latem na plażę... w końcu wszystko się do niej zmieści, lecz szkoda by mi było by upaprała się cała w piachu. Potem pomyślałam, ze spodenki czy spódnicę uszyję ale, że nie gustuje w paskach to też odpada. I tak do wieczora w mojej głowie siedziała ta Torba. I wiecie co wpadłam na genialny pomysł :D Wstawiamy zamek i mamy super poduszkę ozdobną :D Mam nadzieje, że pomysł wam się spodobał. Jak dojdzie do realizacje dorzucę zdjęcie i sami ocenicie czy jedyna w swoim rodzaju poszewka a poduszkę sprawdziła się . Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz