wtorek, 16 lutego 2016

Biedronka :) Testowanie

http://www.testujemy.biedronka.pl/…/regist…/hash/8143335454/ Emotikon smileZapraszam do testowania produktów z Biedronki  Ja tym razem załapałam się na napój cykoriowo- kawowy... 

Taka paczuszka dotarła:

W skład jej wchodzą 4 rodzaje napoju cykoriowo-kawowego.
1. Smak - czekolada i śliwka. 

Zapach jak dla mnie przekombinowany. Czy mi się podobał? Wybaczcie ale nie potrafię tego powiedzieć. Był nijaki! 

Smak? Kawa rozpuszczalna (rozwodniona), z posmakiem śliwki i czekolady. Pamiętajcie to tylko posmak, który zostaje na dość długo. Na 3 osoby pijące ten napój jednej smakował. Wyczuwała słodkość co bardzo jej pasowało. 


2. Smak orzechowy

3. Smak karmelowy

Zapach bardzo przyjemny :) 

Po zalaniu wodą dało się wypić :) Napój pobudzał zmysły ale w sensie aromatycznym. W smaku nie wiele różniła się od zwykłej rozpuszczalnej kawy (rozwodnionej). Mimo to polecę ten napój bo idealnie nadaje się do wypełnienia świeczek. (Zdjęcie dodam). Dlaczego? Fajnie wygląda i ten zapach.. :D To moje zdanie, ale pozostałe dwie osoby, które próbowały stwierdziły, że jest genialna?! Różnica jest taka, że ja jestem fanką świeżo mielonej kawy... typowego cappuccino. Pozostałe dwie osoby piją kawę rozpuszczalną i im bardzo smakowało. 

4. Chili


Zalana wodą.
Smak bardzo dziwny, może dlatego, że nie jestem fanką chili. Zapach bardzo drażniący. Posmak goryczy.

Zabielona mlekiem.
Ciągle nie do wypicia! Zapach znikł, gorycz została. Stanowczo nie mój typ i 3 innych osób, które próbowały. 

- na dołączenie czekają etykiety ze składem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz