czwartek, 18 lutego 2016

RevitaLash

Co to jest RevitaLash ? Jakie produkty nam proponuje? Czy marka jest przyjazna klientowi ?

Od początku. Po rozmowie z paroma blogerkami dowiedziałam się, że marka RevitaLash lubi współpracować z blogerkami, gdyż zna wartość swoich produktów. Wie, że są doskonałe, idealnie się sprawdzają a grono wielbicielek firmy stale rośnie. Czy na pewno? Czy mamy świadomość jakości ich produktów? Czy ta jakość jest warta swojej ceny?  Ponieważ ja osobiście nie miałam do czynienia z ich produktami ciężko jest mi na tą chwilę się wypowiedzieć, ale pewna jestem, że przetestuje gdy tyko będę miała taką możliwość.
Co odnajdujemy w RevitaLash:
1. Advanced-  odżywka do rzęs
2.Volumizing mascara
3. Hair Advanced- odżywka
4. RevitaBrow Advanced - odżywka do brwi
5. Volumizing primer
6. Fineline primer
7. Spotlight Highlighting Pencil
8. Eyelash Condicioner
9. Hi-def tinted brow gel

Napiszę do RevitaLash i zapytam. Jeżeli będzie mi dane wypróbować kosmetyki to napiszę czy rzeczywiście mamy przełom czy kolejną przereklamowaną firmę, która jest teraz na topie. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz